piatok 27. septembra 2013

Garance Doré through Lubitsa Styling 2

Prečo teda módne akcie v Bratislave nevyzerajú rovnako ako tie vo svete?

Základným problémom je, že u nás nepoznáme množstvo platených pozícií v rámci módneho priemyslu. A tak si návrhári navrhujú, šijú, robia reklamu, vytvárajú koncepty prehliadky, stylujú... Zas a znova, staré klasické JÁ, JÁ, JÁ, JENOM JÁ. Tento syndróm slovače nás skrátka brzdí vo vývoji.


Ak si začneme viac profesionálne dôverovať, každý si nájde na akomkoľvek projekte svoje miesto a budeme môcť cielene a konštruktívne pracovať na svojom talente. Žiaden stres z toho, ako to všetko stihnem, alebo z toho, že bude niekto lepší. Veď ani na svetových Fashion Weekoch sa nikto s nikým nepreteká. Každý prezentuje svoju víziu, víziu svojho TÍMU.      

A čo dodať k atmosfére módnych akcií v Bratislave? Sú prostriedkom socializácie? V tomto prípade totiž nepomôže ani výhovorka "nie sú na to peniaze", pretože na to, aby ľudia komunikovali face to face peniaze vôbec netreba...


Na záver budete mať možno rovnaký pocit ako my. Pocit, že dozrel čas na to, aby sme my, Slováci, boli menej namyslení, menej škrobení a usmievali sa aj na tých, ktorí nie sú VIP. A keď to zvládneme na rôznych akciách, zvládneme to aj v každodennom obyčajnom živote.