pondelok 19. mája 2014

Hlas ľudu na blogu Lubitsa Styling

Každý má vo svojej práci niečo, čo ho inšpiruje k tomu, aby robil svoju prácu tak, aby mala význam.

Pre mňa ste jedinou a najväčšou inšpiráciou vy. Ľudia. Stojaci v rade pri pokladni v Kauflande, natlačení v zapáchajúcej emhádéčke, presvedčení o nezmyselnosti módy, módni závisláci, utrápení, vyrehotaní, zamilovaní, starí, mladí... inšpirujete ma všetci do jedného a zato, by som sa vám rada poďakovala. Horšie je, že neviem, ako... 

Neviem ako prelomiť ľady a komunikačnú bariéru, ktorá je medzi nami. To, čo si myslíte, keď dočítate posledné slová nejakého postu... to, čo sa v duchu pýtate samých seba... to, čo vám vŕta v hlave a čakáte, že raz o tom napíšeme...to všetko si želám vedieť. Tak strašne moc by som vás chcela poznať po mene...Tak strašne moc by som tu chcela vidieť komenty k našej práci.  

Styling a móda sú bez človeka ničím. Vy ste to, čo dodáva oblečeniu skutočného ducha. Vy ste to, s čím ako stylistka najradšej pracujem. Budem vás tu čakať...

Lubica - Lubitsa Styling