streda 2. júla 2014

Glastonbury ako dôkaz

My Slováci sme národ príkazov a zákazov. Potrebujeme ich. Ale nie preto, aby sme mali vo veciach jasno, ale aby sme mohli neustále na niečo frflať a proti niečomu brojiť.

Keď ma médiá oslovia s témou, kde mám písať "takto nie" a "takto áno", snažím sa vysvetliť, že to proste nefunguje. Móda a oblečenie je vysoko osobná a osobnostná hra. Ja, rovnako ako moja spoločnosť Lubitsa Styling, nechceme dávať príkazy a zákazy - chceme dávať rady. Chceme viesť dialóg. 

Tak napríklad ĽADVINKA - milovaný a všadeprítomný prvok ´90. Z pohľadu doposiaľ existujúceho slovenského stylingu je to neakceptovateľný prvok. Ja mám na to iný pohľad. Prečo mám niekomu zakazovať ľadvinku nosiť? Prečo radšej nekonzultovať jej pre a proti a neprísť na to, ako a kam ju nosiť?

Dôkazom jej využitia v roku 2014 je festival v Glastonbury. Tento prípad je len ilustrácia toho, že čím viac zákazov a príkazov rozdáme, tým menej budeme schopní využívať vlastný názor, vlastnú hlavu a vlastnú schopnosť rozlíšiť medzi estetikou a gýčom. 

style.com


style.com

Užívajte leto a používajte hlavu! A pokiaľ vám vaša hlava nepomôže, spustili sme pre vás novú GRATIS službu ON-LINE STYLE KONZULTANT


Lubica - Lubitsa Styling