nedeľa 19. apríla 2015

Podnikanie bez hipsterizmu

Myslím, že zrátať mladé slovenské firmy, ktoré neprešli start-upom a nezvolili si imidž hipsterskej mládeže, dokážeme na prstoch jednej ruky.

Týmto postom teda verejne prehlasujeme, že sme sa za celú existenciu moderného hipsterizmu nestotožnili so zneužitím tohto historického termínu viažúceho sa so subkultúrou z polovice 20. storočia. Vďaka bohu je táto epizóda za nami. Pre všetkých slovenských hipsterov a ich firmy založené na podivnej nadradenosti nad serióznym, vekmi overeným systémom biznisu tu máme odkaz od svetových trendsetterov a sociológov: STE OUT.   

Jednou z firiem, ktoré majú imidž úplne "normálnej" firmy je Opre. Včerajšie stretnutie s jedným zo zakladateľov Gabrielom Oprendekom na sobotňajších trhoch v Starej tržnici bolo nadmieru prekvapujúcim zážitkom. 

Testovať domáci cider a popritom hovoriť s vyštudovaným ekonómom o význame módy v biznise bolo príjemnou zmenou oproti tradičnej téme, s ktorou ľudia začínajú našu konverzáciu. 

Pokiaľ Slováci nepochopia rozdiel medzi otázkou "Obliekam sa dobre?" a otázkou "Obliekol som sa dobre na túto príležitosť?" bude spoločnosť Lubitsa Styling na slovenskom trhu existovať.

Reciprocita medzi imidžom firmy a imidžom jej majiteľa funguje. Každý biznismen vie, kto je a čo chce dosiahnuť. A to musí byť na prvý pohľad jeho klientom aj obchodným partnerom jasné. Čas je drahý a o tom, či sa s vami niekto pustí do biznisu a vôbec do reči, rozhoduje prvých päť sekúnd stretnutia.

Preto sa naša spoločnosť Lubitsa Styling rozhodla priniesť na trh novú službu pre podnikateľov, ktorí potrebujú nastaviť fashion imidž svojej firemnej identity

Viac o novej službe už čoskoro! Zatiaľ si kľudne otvorte jednu fľašku spolu s nami....