utorok 8. decembra 2015

Slovensko v desiatke veľmocí štýlu

Bude.

Môj týždenný pobyt v Martine ma o tom presvedčil. A presvedčil ma aj o tom, že móda sa nedeje v Bratislave. Po bratislavských uliciach síce chodia štýlovo špecifickí jedinci, no chýba tu to, čo majú ľudia v menších mestách - všímavosť a verbálne ocenenie outfitov úplne neznámych ľudí. 

Keby sa toto dialo, mnoho "módnych" zatvrdlíkov by malo dôvod premýšľať nad tým, čo môže oblečenie v živote spoločnosti spôsobiť: radosť, pocit šťastia, výnimočnosti.  

Mimo hlavného mesta chýbajú značky s ponukou kvalitnejších a z hľadiska štýlu aktuálnejších prvkov, čo je príčinou tradične negatívneho postoja ľudí z menších miest k otázke štýlu a starostlivosti o seba. Tento problém premietnutý do ekonomickej roviny nie je nič iné ako známy vzorec: ponuka = dopyt. "Stačí" zmeniť dopyt a zmení sa ponuka = stačí žiť svoje predstavy a obchodníci sa tomu prispôsobia.  

Napriek tomu, že pri tvorbe základného šatníka bude hlavným zdrojom malomešťana internet, tradičný shopping sa nevylučuje! Najrôznejšie butiky sú kráľovstvom netradičných a veľakrát trendy doplnkov s aktuálnou platnosťou. Ak nechcete v autobuse pri sebe stáť s niekým s rovnakým doplnkom, vyberajte butiky, v ktorých pani majiteľka dováža jeden maximálne dva kusy v rôznom prevedení. 

Koľko pozitívneho rozruchu spôsobila v Martine
táto faux fur clutch kabelka z Martina? 


Moje vianočné prianie pre vás všetkých ovplyvnilo veľa láskyplných momentov, ktoré som zažila počas minulého týždňa v Martine:   

"Nech začneme byť spokojní so životom tam, kde sa práve deje."